2022-05-24

Wizyta w Juraparku

19 maja 2022r. uczniowie klasy 3a i 3c ze swoimi wychowawczyniami, p. Agnieszką Wojciechowską i p. Ewą Bakalarek oraz p. Wiesławą Płóciennik wyjechali na autokarową, całodzienną wycieczkę do Krasiejowa.

Tu w Parku Dinozaurów było moc atrakcji. Na żywo mogliśmy zobaczyć modele dinozaurów. Odkryliśmy ich tajemnicze losy. Byliśmy również w Parku Nauki i Ewolucji Człowieka- interaktywne muzeum prowadzące narrację o niezwykłych losach ludzkości i wykorzystujące nowoczesne technologie głównie do opowiadania o naszej prehistorii.

Byliśmy w Oceanarium i na wesołym placu zabaw. Ciekawe okazało się również kino 5D, przejażdżki kolejką, Tunel Czasu oraz makiety potężnych dinozaurów. Poczuliśmy się, jak jeden z bohaterów Jurassic Park. Wiele informacji uzyskaliśmy też podczas spacerów ścieżką dydaktyczną od prowadzącego nas przewodnika. Po przejściu tej ścieżki zwiedziliśmy Pawilon Paleontologiczny. Na zakończenie wzięliśmy udział w warsztatach paleontologicznych, podczas których szukaliśmy szkieletu dinozaura w gipsowej kostce.

Taka ogromna ilość atrakcji sprawia, że każdy znajduje tutaj coś dla siebie.

Chwilę wytchnienia dawały nam przystanki na chłodny napój, lody, obiad czy przejażdżkę na ruchomych samolotach i samochodach. Był też czas na upominkowe zakupy.

Pełni wrażeń, uśmiechów, radości i zadowolenia wróciliśmy do domów. Było ciekawie, wspaniale i wesoło. Czekamy na następne wycieczki.