Obiady szkolne
Zasady zamawiania i zasady płatności za obiady szkolne
Rok szkolny 2024/2025
w Szkole Podstawowej nr 6 im. Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim.
Obowiązkiem rodzica jest podpisanie oświadczenia dotyczące korzystania z obiadów na stołówce szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim.
Zamawianie obiadów odbywa się w danym miesiącu na dany miesiąc, w którym dziecko je obiad.
Wysyłają Państwo informację mejlowo, na jakie dni mają zostać zamówione obiady dla dzieci (można zamówić obiady na cały miesiąc bądź w poszczególne dni tygodnia) na adres: obiady@podstawowa6.pl do godziny 8:30.
Nie zamawiamy obiadów telefonicznie.
np.: Adam Kowalski, klasa I a, od 02 do 06 września, Adam Kowalski, klasa I a, cały miesiąc wrzesień,
lub Adam Kowalski, klasa I a, w dniach 02,03,06 poniedziałek, wtorek, piątek miesiąc wrzesień.
Można zadeklarować jednorazowo że dziecko będzie korzystało co miesiąc z obiadów szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
Wtedy co miesiąc dziecko będzie rozpisane na obiady szkolne we wskazane dni przez rodzica.
Deklaracja do pobrania w sekretariacie uczniowskim lub na stronie szkoły w zakładce RODZICE/OBIADY SZKOLNE.
W przypadku nieuregulowania płatności w terminie (czyli ostatniego dnia miesiąca) anulujemy możliwość zamówienia obiadów na kolejne miesiące mimo podpisanej deklaracji.
Wypełnioną i podpisaną deklarację można złożyć w sekretariacie uczniowskim lub przesłać skan na adres: obiady@podstawowa6.pl
Płatność za obiady szkolne należy dokonać za wszystkie zamówione obiady w danym miesiącu najpóźniej w ostatni dzień miesiąca.
Obowiązkiem rodzica jest przesłanie potwierdzenia płatności na adres: obiady@podstawowa6.pl lub dostarczenie do sekretariatu uczniowskiego również najpóźniej ostatniego dnia miesiąca.
W przypadku nieuregulowania płatności w terminie (czyli ostatniego dnia miesiąca) anulujemy możliwość zamówienia obiadów na kolejne miesiące.
Odpłatność za obiady - wyłącznie za pomocą przelewu bankowego:
Konto Bankowe: 98-1020-2212-0000-5802-0461-2554
Szkoła Podstawowa nr 6 w Ostrowie Wielkopolskim.
Wydawanie obiadu od 1230 do 1430
cena obiadu wynosi 10,50zł (zupa + drugie danie)
Obowiązkiem rodzica jest poinformowanie sekretariatu o zamówionym obiedzie oraz
o rezygnacji w danym dniu do godziny 8:30
O rezygnacji z obiadu w danym dniu do godziny 8:30 można poinformować telefonicznie sekretariat uczniowski (62) 738 25 21 wew.28, bądź drogą elektroniczną na adres: obiady@podstawowa6.pl
Jeśli informacja o rezygnacji z obiadu nie zostanie przekazana do
godziny 8:30 obiad zostanie automatycznie zamówiony.
W przypadku nieobecności ucznia w szkole rodzic zobowiązany jest również zgłosić rezygnację z obiadu.
W przypadku nieuregulowania płatności w terminie (czyli ostatniego dnia miesiąca) anulujemy możliwość zamówienia obiadów na kolejne miesiące.
Deklaracja obiady szkolne 2024/2025
Oświadczenie obiady 2024/2025
Zasady zamawiania i zasady płatności 2024/2025
Szanowni Państwo, Drodzy Rodzice,
Informujemy że, od 01 stycznia 2024r cena obiadu wynosić będzie: 10,50zł (zupa + drugie danie)
Szanowni Państwo, Drodzy Rodzice,
Aby uporządkować sprawy księgowe informujemy, iż od 01 listopada 2023r. następuje zmiana zamawiania i płatności za obiady szkolne.
Zasady Zamawiania i zasady płatności za obiady szkolne
w Szkole Podstawowej nr 6 im. Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim.
Zamawianie obiadów odbywa się w danym miesiącu na dany miesiąc, w którym dziecko je obiad. Tak jak do tej pory , wysyłają Państwo informację mejlowo, na jakie dni mają zostać zamówione obiady dla dzieci (można zamówić obiady na cały miesiąc bądź w poszczególne dni) na adres: obiady@podstawowa6.pl do godziny 8:30. Nie zamawiamy obiadów telefonicznie.
Można zadeklarować jednorazowo, że dziecko będzie korzystało co miesiąc z obiadów szkolnych w roku szkolny 2023/2024.
Deklaracja do pobrania w sekretariacie uczniowskim lub na stronie szkoły w zakładce RODZICE-OBIADY SZKOLNE
Wypełnioną i podpisaną deklarację można złożyć w sekretariacie uczniowskim lub przesłać skan na adres: obiady@podstawowa6.pl
Płatność za obiady szkolne należy dokonać za wszystkie zamówione obiady w danym miesiącu najpóźniej w ostatni dzień miesiąca.
Obowiązkiem rodzica jest przesłanie potwierdzenia płatności na adres: obiady@podstawowa6.pl lub dostarczenie do sekretariatu uczniowskiego również najpóźniej ostatniego dnia miesiąca.
Odpłatność za obiady szkolne będzie realizowana tak jak do tej pory wyłącznie za pomocą przelewu bankowego:
Konto Bankowe: 98-1020-2212-0000-5802-0461-2554
Szkoła Podstawowa nr 6 w Ostrowie Wielkopolskim.
Wydawanie obiadu od 1230 do 1430
Obowiązkiem rodzica jest poinformowanie sekretariatu o zamówionym obiedzie oraz
o rezygnacji w danym dniu do godziny 8:30
O rezygnacji z obiadu w danym dniu do godziny 8:30 można poinformować telefonicznie sekretariat uczniowski (62) 738 25 21 wew.28, bądź drogą elektroniczną na adres: obiady@podstawowa6.pl
Jeśli informacja o rezygnacji z obiadu nie zostanie przekazana do
godziny 8:30 obiad zostanie automatycznie zamówiony.
W przypadku nieobecności ucznia w szkole rodzic zobowiązany jest również zgłosić rezygnację z obiadu.